نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سیرجان > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سیرجان > اخبار پژوهشی > دیدار سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی سیرجان با مدیر تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
۹۰ بازدید

مهندس نسیبه مظفری سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی سیرجان ضمن تشکر از حضور دکتر امیر حاجی زاده در این مجموعه، در خصوص رویداد شتاب و فعالیت های پژوهشی این مرکز گزارشی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددنشگاهی استان کرمان، نسیبه مظفری با اعلام اینکه این مرکز دارای رشته هایی در حوزه معدن می باشد، خواستار تعامل و همکاری این دو مجموعه شد.

در ادامه دکتر امیر حاجی زاده ضمن استقبال از طرح های پژوهشی و رویداد شتاب جهاددانشگاهی سیرجان، خواستار برگزاری اردوهای یک روزه آشنایی دانشجویان با معادن شد و افزود: این اقدامات برای آشنایی بیشتر دانشجویان با فعالیت های معدنی مفید است.

وی در پایان ضمن دعوت از سرپرست جهاددانشگاهی سیرجان جهت حضور در معدن گهر و ادامه جلسات پژوهشی، افزود: انشاءالله با ادامه این جلسات بتوانیم با تعامل و همکاری شاهد اجرای رویدادها و طرح های متناسب صنعت و دانشگاه باشیم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا