نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سیرجان > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سیرجان > اخبار پژوهشی > هدف از برگزاری استارت‌اپ‌ها، برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط حساس جامعه است
۱۴۷ بازدید

جلسه ای با حضور سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سیرجان، شهردار شهرستان و برخی از معاونان ایشان در دفتر شهردار سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در این دیدار نسیبه مظفری هدف از برگزاری استارت‌اپ‌ها را برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط حساس جامعه ذکر و تصریح کرد: در چند سال اخیر شاهد برگزاری استارت ‌اپ های فروانی با موضوعات مختلف در سطح کشور بوده ایم و امیدواریم که روز به روز به تعداد این استارت‌اپ‌ها افزوده شود.

وی افزود: اگر بتوانیم استانداردهای لازم را در برگزاری استارت‌اپ رعایت کنیم تاثیر گذاری خوبی در کسب و کار خواهیم داشت.

مظفری، استارت‌اپ را، فرهنگ نوینی برای اندیشه‌های نو و خلاقیت، برفراز ایده‌های موجود، دانست

در ادامه دکتر رضا سروش نیا شهردار سیرجان، ضمن اعلام چالش‌های شهرداری در حوزه پسماند خواستار هماهنگی بیشتر بین شهرداری و دانشگاه جهت تسریع در انجام امور برگزاری رویداد شتاب شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری رویداد شتاب در حوزه های مختلف از جمله پسماند و محیط زیست ان شاءالله گام بلندی در شهرستان برداریم.

شهردار سیرجان خاطر نشان کرد: امید است با دریافت ایده‌های کاربردی در زمینه فرهنگسازی و تفکیک زباله از مبدا، بتوانیم نقش مهمی را در مدیریت پسماند شهرستان ایفا کنیم

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا